Lovverket sier følgende: Arkivansvaret til offentlige organ er formulert slik i § 6 i arkivloven:
"Offentlege organ pliktar å ha arkiv, og desse skal vera ordna og innretta slik at dokumenta er tryggja som informasjonskjelder for samtid og ettertid."
I forskrift om offentlege arkiv er dette ansvaret presisert slik i § 1-1, andre og tredje ledd:
"Det overordna ansvaret for arkivarbeidet i eit offentleg organ tilligg den øvste leiinga i organet. I kommunar og fylkeskommunar er arkivansvaret ein del av det overordna administrative ansvaret som er tillagt administrasjonssjefen, jf. kommunelova § 23.
Eit offentleg organ har ansvaret for at underliggjande organ får nødvendige rettleiingar, råd og instruksar for arkivarbeidet i samsvar med føresegner gitt i eller i medhald av arkivlova. Organet har det overordna arkivansvaret for offentlege utval som organet har nedsett."
Kommunens Sentralarkiv er organisert under Enhet for støttefunksjoner.
Laster...